stalker in your speaker

förut kom en liten galning cyklande till mig, han hette patrik och råkade vara min pojkvän. vi plockade vitsippor och började sedan skruva ihop en tvbänk. sedan kom en tös vid namn beata och körde mig till henåns bästa frisör, elmas. där säljer dom även kläder och det visade sig att vi ska gå nån modeshow för dom på torsdag. det tyckte jag lät spännande. efter det gick jag hem alldeles själv men så träffade jag på tobias och erik. vi pratade en stund men sen var jag tvungen att gå. nu ligger jag på min matta och väntar på att erik&mackan ska börja. det är i och för sig en och en halv timme kvar tills dess. men ja ja. spännande dag.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0