söndagsgnol

är så trött på allt just nu. ingenting funkar. trodde allt skulle bli bättre när man gick ur nian, fick sommarlov. att alla skulle lugna ner sig lite, även jag. men antar att jag hade helt fel. det enda jag vill är att få börja om. att lämna all skit bakom sig och ha det fina att se framemot. antar att det är så jag måste göra. bara ta fram det positiva. ganska svårt just nu. visst, alla har ju sina perioder och jag antar att jag har min just nu. perioder då allt går emot en. fuck. vill bara gräva ner mig nånstans. måste umgås med människor jag trivs med. vet inte hur många gånger jag säger det. men jag behöver nog påminna mig själv hela tiden. hundra gånger om dagen, minst. genom hela livet. tills man lär sig vilka som är till för att stå bredvid, alldeles vid själen. som aldrig kommer svika eller göra besvikna. nu är jag trött på det mesta. funderar på att lägga mig bredvid patrik och sova där enda tills jag fyller tjugofem ungefär.


Kommentarer
Postat av: elsa

dududu! sluta nu, blir orolig. vill inte att du ska vara ledsen. hör av dig, vill veta vad som händer <3

2011-08-07 @ 15:31:46
URL: http://elsajohannaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0