fredagsfrågor

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då skruttade jag runt som 6åring och hade precis börjat förskolan. Grät för att jag inte fick mer läxor och hatade ketchup. (Vilket jag fortfarande gör.)
.
Vad gjorde du för ett år sedan?
Gick i nian och pysslade ihop julshowen med Marcus. Sjöng mycket och längtade till gymnasiet. Hade ofta på mig min rödrutiga flanellskjorta och köpte en hatt.
.
.
Fem snacks du gillar.
Mörk choklad, lakritsnappar, smoothie, kladdmuffins.
.
Fem sånger du kan hela texten till?
Vacker - Little Marbles.
Jag är en vampyr - Markus Krunegård
13 - Håkan Hellström
Jungle Drum - Emilliana Torrini
July - Crying Day Care Choir
.
Fem saker du skulle vilja göra om du var miljardär?
Resa framförallt, köpa en fin lägenhet i Göteborg och i London, åka på shoppingtur med mamma och ge henne allt hon vill ha, shoppa till mig själv såklart. Känns så typiskt att säga att man ska skänka men det hade jag ju gjort.
.
.
Fem dåliga vanor?
Småäta när jag kommer hem från skolan. Riva på nagelbanden när jag är nervös.
.
Fem saker du gillar att göra?
Gå på loppis, shoppa, fika, prata i timmar och sticka.
.
.
.
Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0