kalla det vad du vill

Det är en dålig ursäkt, men nej, jag har inte haft tid att skriva här. Här får ni dock lite mobilbilder sen senast vi hördes.
Hälsade på Patrik där det blåste en hel del. Åkte sedan hem och pluggade om människan.
Var på loppis med mamma och besökte mysiga Tavlebordsaffären. Köpte en bok om SJ med massvis med fina bilder.
Hade röda läppar ett tag, och åkte sedan till Lisa där julmys vankades.
Åkte in till Göteborg med fina Josefine för shopping.
Fick med mig en tröja från Weekday som kommer bli en ny favorit.
Slog in julklappar och for till skolan för en kort dag.
Åkte hem till Patrik och bakade pepparkakshus.
Var så glad. Och Patrik ville skriva biceps på vårat pepparkakshus, så det gjorde vi.

Kommentarer
Postat av: Louise

jag har tänkt på dig varje gång jag har sett den tröjan.

2011-12-07 @ 09:33:01
URL: http://livetavlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0