en riktig segis

idag har det varit en riktigt segisdag. har gått runt och varit allmänt seg helt enkelt. det var segt att komma upp ur sängen i morse. segt att sminka, vilket resulterade i att jag sket i det. segt att ha nationellt prov direkt på morgonen. segt med äcklig lunch. segt. allting. underbart.

senare blir det iallafall lite träning som förhoppningsvis livar upp det hela lite mera. men nu så tänkte jag dra ner rullgardinen, dra på mig en mysig stor t-shirt och krypa ner under täcket, som jag som så många andra gånger har gjort. och det är lika välbehövligt som alltid.

ha en bra tisdag.......


jag är så jäkla snygg. vill du ha mitt nummer? haha. godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så snygg så lilla vännen!

2011-02-08 @ 19:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0