inget lästvång

man orkar inte alltid vara på topp. man orkar inte alltid gå med ett leende på läpparna. många ser mig nog som den där glada spralliga tjejen som aldrig har en lugn stund över. och det är ganska rätt faktiskt. jag är glad, jag är sprallig, jag har aldrig en lugn stund. men det är inte alltid jag vill ha det så. men när man väl har skapat sig en slags fasad är det svårt att ändra den..

jag har bestämt mig nu. jag ska försöka hitta mig själv. jag vill kunna ta det lugnt och ta vara på livet. inte bara stressa förbi allting. så känner jag just nu, allt bara försvinner. mitt framför ögonen på mig. men nu måste jag se till vad jag själv behöver och vill. unna mig mer fritid och ge mig själv mer plats. göra det jag vill göra. nu orkar jag inte med all skit som jag har inom mig, jag orkar inte vara ledsen. det är dags att ta tag med mig själv.

Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - rosa bloggerskan ♥

har det hänt nåt? :/

2011-02-20 @ 13:40:26
URL: http://pinkpiercing.webblogg.se/
Postat av: elsa

du är bäst precis som du är , kom ihåg det

2011-02-20 @ 15:26:26
URL: http://www.elsajohannaa.blogspot.com
Postat av: josefis

håller med elsa måste jag säga!

2011-02-20 @ 19:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0