it's all about you

härlig kväll idag. stack till maja vid typ fem-tiden. tjötade, tog lite kort, drack varm choklad och myste. en mysig liten tös är hon den där maja ska ni allt veta!
kom hem, kollade lite på big brother. sen kom tobias hit en stund. kul att träffa han med. nu ligger jag i sängen och somnar när som helst så jag ska inte skriva mer nu. hoppas eran söndag har varit bra i alla fall!



jag där uppe, maja där nere. vi är så fina. och alldeles underbara. jag vet att ni tycker det. mina ögon svider just nu. fötterna är kalla. imorgon är det måndag, jag har lov och kan sova hur länge jag vill. älskar't! fan vad jag babblar om cp saker. nu ska jag hålla käft. godnatt!

Kommentarer
Postat av: maja

älskar dig vännen <3

2011-02-21 @ 09:55:23
URL: http://aplacetohide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0