born in a boombox

jag älskar när man sitter alldeles för sig själv och asgarvar åt något småroligt ur nån film som man tyckte var väldigt roligt för stunden, men som sedan nu i efterhand var ganska löjligt. (eller haha nej, nu jag ska inte ljuga för er, det var faktiskt jäkligt kul!)

jag älskar filmer som man verkligen mår bra av efteråt. när man känner sig glad i hela magen och känner att ingenting är omöjligt. oftast försvinner den känslan efter typ en halvtimme eller något sånt, men det är underbart en liten stund iallafall. man kommer väldigt snabbt tillbaka till det som verkligen är verklighet. hemskt.
jag har stora framtidsplaner, och det tänker jag inte ändra på. jag vill flytta till new york och bo i en spejsad lägenhet mitt i stan. ha nåt grymt jobb som jag tycker är skitkul och vara kreativ. lets go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0