cha cha bloggen :* <33333333333


Första helgen på det nya året började med att jag och min flickvän juliahelenbohlin och jag patrikalexandermartinsson som skriver nu (!) skulle hitta på något fasansfullt roligt! fast så kom vi på att inte en ändaste liten grej va öppet dagen efter nyår (bakfulla?) men vi hittade iaf en liten bensinmack i den lilla staden henån som hade öppet och hade ett stort utbud med hyrfilmer så vi bestämde oss för att hyra tre stycken och ha en filmkväll (y) bra filmer faktiskt och vi båda sov så sött hemma hos mig i min giganstiska säng! vi bestämde oss för att hitta på något dagen efter då ist! men det är söndag, inget är öppet och inga bussar går på hela helgen... (n) blä och tvi för det! så nu har vi ätit flera liter glass och bara spelat tv spel som guitar hero och supermario kart!
så vi har bara jäst dom här två dagarna tsm fast nu imorn är det måndag och då är det full fart på världen igen så nu har vi två reserverade platser på en spektakulär och sevärd film i den underbara och omtyckta byn uddevalla! men vilken film det är får ni inte veta just nu.
asså jag fattar inte vrf jag skriver i en blogg... jag har haft en sån ultra feminin kväll idag så detta hörde väl till.
cha cha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0