peace&love

kära mamma och peter.
som ni säkert vet så har jag sen en lång tid tillbaka velat gå på peace&love-festivalen och som ni säkert har sett så står det högst upp på min önskelista till min födelsedag. det hade varit en väldigt underbar upplevelse, speciellt att få dela den med väldigt fina vänner också. jag lovar att jag ska ta det väääldigt förstiktigt och vi ska inte göra mer oväsen av oss än vad vi möjligen behöver. jag ska borsta tänderna varje kväll och sova senast klockan 3. såå... jag vet inte riktigt hur jag kan göra det tydligare för er längre men ja, jag vill till peace&love!!!
mvh
julia.



Kommentarer
Postat av: frajjdootorsko

looovar, det går att övertyga om man vill riktigt mycket, jag lyckades ;))))

2011-01-27 @ 17:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0