underbara sömn

ibland finns det inget bättre än att sova. det är dock synd att jag får väldigt lite just av sömn. för jag hinner aldrig sova. så därför är det viktigt att ta alla chanser man får och där har ni förklarningen till varför jag ligger i pyjamas i ett helt nersläckt rum. ju just det, jag har precis sovit!

ja precis. i två timmar närmare bestämt. var uppe med tuppen klockan sju idag för att träna i tre timmar, så det var inte så svårt att somna. om nån timme är jag påväg till ishallen igen för ännu mer träning. jag har faktiskt inget emot det, det är alltid lika kul att komma dit och träffa massa underbara tjejer och dessutom bränna en jädra massa kalorier.
så det är alltså vad min dag består av idag. träning och sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0