nya och gamla anteckningar på mobilen

Har kommer några anteckningar från oktober som jag starkt kände för att dela med mig av.
29:e okt. 08.30
"Blev besviken när jag såg två rådjur på
min gata och inte hann ta kort. Sen bestämde
jag mig för att jag helt enkelt hade minnet
kvar istället och att det fick räcka."

28:e okt. 13.32
"Jag uppskattar verkligen att en tjej var
så akut kissig på bussen så att bussen fick
stanna så att hon fick gå ut och kissa.
Jag uppskattar ännu mer att hon satte sig
mitt utanför bussen så att hela bussen såg
hennes lilla stjärt."

26:e okt. 09.54
"Idag tog det nästan hela bussresan för
att jag skulle förstå att det regnade.
Förstår inte riktigt vart jag är i tankarna längre."

11:e okt. 13.38
"Tvåsamheten är en organiserad form av olevt liv.
En rad icke-möten."

9:e okt. 11.40
"Jag ser barn med cykelhjälm när de gungar
gungbräda, sportbilar som står alldeles för ensamma
på en alldeles för osäker pendelparkering,
löven som rusar fram över tomma gator,
en kvarglömd barntröja, en skäggig man som
röker pipa i väntan på bussen."



Kommentarer
Postat av: Emma W

Åh vilket mysigt inlägg!

2011-11-01 @ 13:21:20
URL: http://parachutess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0