en kvällslista

1. Var är din mobiltelefon?
På en bänk, två centimeter bort.

 

2. Var är din andra hälft?
Vad syftar man egentligen på här? Elsa är i alla fall i USA, och det är ju ganska asjobbigt dock.

 

3. Ditt hår?
är så himla tråkigt?!?!? 

 

4. Ditt humör?
Mest trött och godissugen. Lite nervös också

 

5. Din dagsplan?
Fixa det sista inför rodd-SM imorgon, bara ta det lugnt, äta äpplechips och lägga mig tidigt.

 

6. Det bästa du vet?
Sommarlov och festivaler/konserter med mysiga vänner. Det var mitt spontana svar på denna frågan.

 

7. Din dröm i natt?
Ingenting?

 

8. Ditt livsmål?
Att hinna med allt man drömmer om att göra. Bli vansinnigt kär. Flytta utomlands. Studera. Behålla alla fina vänner.

 

 

9. Rummet du är i?
Köket/vardagsrummet. Mestadels vitt och ljust.

 

10. Din hobby?
Tycker om det mesta. Men fika är ju alltid mysigt. Och måla. Och läsa.

 

11. Din skräck?
Att inte få göra allt jag vill.

 

12. Var vill du vara om sex år?
I New York med bästa Elsa, i en liten sunkig lägenhet. Leva det fattiga livet ett tag.

 

13. Var var du igår kväll?
På pastakväll hos Elin.

 

14. Vad är du inte?
Pigg.

 

15. En sak du önskar dig?
Så himla mycket saker just nu, usch.

 

16. Var växte du upp?
Har bott på en ö hela mitt liv, (inte så farligt som det låter. 15000 pers här). Och ja, bodde med mamma och pappa tills jag var fyra, och sen bara med mamma. Flyttade till en lägenhet och sen till huset jag bor i nu när min bonuspappa kom med i bilden. 

 

17. Det senaste du gjorde?
Övningskörde och köpte sallad.

 

18. Dina kläder?
Svarta Cheap Monday-jeans, vitt linne och nättröja. 

 

19. Din tv?
Har ingen egen tv, (vill inte ha det heller.)

 

 

20. Ditt/dina husdjur?
Har inga husdjur, (hade en kanin en gång i tiden men den frös ihjäl?)

 

21. Din dator?
Skoldator. Dell.

 

22. Din bästa ägodel?
Alltså klurigt detta. Min kudde?

 

23. Saknar någon?
Elsa i Kentucky.

 

24. Din bil?
Har inte ens körkort.

 

25. Något du inte har på dig?
Haha, det som är kvar i garderoben? (Och i alla andras också för den delen.)

 

26. Favoritaffär?
Urban Outfitters.

 

27. Din sommar?
Helt underbar! Vill bara krama och pussa på hela sommaren. Festivaler, Köpenhamn, små utflykter här och var, fester, kompisar och båtturer. Åh puss.

 

 

28. Älskar någon?
Älskar många.

 

29. Favoritfärg?
Brun och grön.

 

30. När skrattade du senast?
I skolan idag eller något?

 

31. När grät du senast?
I tisdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0