beslutsångest

 
Okej vänner, jag har fått världens beslutsångest. Sen jag slutade med konståkningen för lite mer än ett år sen, har jag saknat det så jävla mycket. Inte för att jag vill satsa och träna lite mycket som då, men jag funderar skarpt på att börja träna på måndagsträningarna. Så alltså bara en dag i veckan. Det lär man väl klara av? Är bara så himla nervös att jag ska ha tappat verkligen allt, och det är det som gör mig tveksam. Men det känns ändå som om jag kommer ångra mig om jag inte gör det. Hur fan ska man våga? Snälla, någon??
 
åååå så himla jobbigt

Kommentarer
Postat av: Crazyfriend

Gör det! Du vill ju,det säger du själv! Bara för att du inte vill satsa och träna sjukt mycket(vilket jag förstår) så är det inget som säger att du inte kan göra det för skojs skull :D jag vet hur mycket du har saknat det, Do it! <3
Ps. vem bryr sig om "du har tappat allt"- det blir ju inte bättre för att du inte försöker <3

2012-12-17 @ 19:31:35
Postat av: becci

do it Julia! du kommer inte ångra dig, och om du skulle göra det är det bara att sluta igen. hihi :D <3

2012-12-17 @ 21:07:23
URL: http://crazyb.devote.se
Postat av: josé

klart du ska göra det, kör vafan!!

2012-12-17 @ 21:10:50
Postat av: elsa

alltså åååh klart du ska börja!!!!!!! gör det gör det gör det!!!!

2012-12-18 @ 03:50:02
URL: http://elsamerican.blogspot.com
Postat av: Lilla sofia

Ja tänkte precis likadant med gymnastiken för ett tagsedan, sen fick mamma och alicia med mej och OJ va kul de va o sätta igång igen! Lovar du kommer inte ångra dej!
Puss o karm!

2012-12-19 @ 13:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0