nu tar jag ledigt på riktigt

mami & jag i hissen
 
Swisch sa det, och så var fyra arbetsveckor på sjukhuset avklarade. Kändes lite vemodigt att lämna avdelningen, men tanken på fem veckors ledighet fick det att kännas mycket bättre. Har i vilket fall som helst fått en helt annan syn på vården, (positivt såklart! Med tanke på att jag alltid varit livrädd så fort man nämnt ordet spruta, är jag riktigt imponerad över mig själv och det jag klarat av att se). Så nu får jag väl se om jag går i mammas fotspår eller vad det nu blir. Har ju inte den blekaste aning vad jag vill bli. Inte alls.
 
Ikväll så ska jag ut och äta med Josefine och våra små mammor. Ska bli trevligt. Men innan dess ska jag krypa ner under täcket och kolla serier. Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0