lista

10 saker jag tycker om:
Att ligga på min matta och fantisera om bättre platser.
Att dricka te långt in på natten, (och även vilken tid på dygnet som helst.)
Att fika med vänner som man inte sett på länge.
Att åka buss och känna sig otroligt träffad av musiken i öronen.
Att få ett plötsligt sms av någon man saknar.
Att somna när man är så där sjukligt trött.
När träningen var så jobbig så man skakar efteråt.
När man hittar det där perfekta klädesplagget.
Alla otroliga vänner.
När man kommer hem ifrån en lång skoldag och det luktar nybakat bröd i hela huset.


9 saker jag tycker mindre om:
Skolveckor överfulla med plugg. 
När man får stå upp på bussen.
Skoskav i skor man vill gå i mest hela tiden.
Ormar.
Rastlöshet.
Att man är så beroende av allt.
Människor som inte menar det de säger.
Korta svar när man har skrivit extremt långa sms.
Att det finns människor som föds upp i ett helvete.



 

8 bloggar jag läser:
Elsa.
Flora.
Louise.
Emmy Linnea.
Cornelia Helleday.
Le Happy.
Jennifer.
Hannah and Landon.
(Med mera!)

 

7 saker jag vill göra i framtiden:
Flytta utomlands med Elsa och bo i en liten lägenhet.
Skaffa ett bra och roligt(!) jobb. 
Lära mig att dyka på riktigt. 
Åka upp till fjällen med goaste vännerna.
Kolla på stjärnor i ett observatorium.
Cykelsemestra med de närmsta.
Bli kär igen.


6 böcker jag tycker om:
Bitterfittan av Maria Sveland.
Extremely Loud and Incredibly Close av Jonathan Safran Foer.
Skumtimmen av Johan Theorin.
Dödsrelikerna av J.K Rowling.
P.S. Lycka till ikväll av Håkan Hellström.
Liftarens guide till galaxen av Douglas Adams.

 

5 saker jag är rädd för:
Att bli sårad.
Mörker.
Konflikter.
Att inte kunna göra allt det jag vill i livet.
Att växa upp.

4 ord som beskriver mig:
Positiv. 
Tokig.
Lugn.
Känslig.

3 saker jag ser fram emot:
Sommarlov och värme. 
Emmabodafestivalen!
Köpenhamn.


2 snygga killar:
Ashton Kutcher.
Cam Gigandet.

1 bra låt:
2006 av Hello Saferide.

 

Lista tagen ifrån Flora.
Bild 1 & 3: Weheartit.
Bild 2: Tumblr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0