en lista bara

1. Om du skulle ändra en sak på din skola, vad skulle det vara?
- Att folk inte är så dömande.

2. Vem vill du träffa innan du dör?
- Min stora kärlek.



3. Vilken är den bästa dagen i veckan? Hur spenderar du helst den?
- Lördag, what else? Spenderar den helst med goa vänner som man alltid har kul med.

4. Om du bara får lyssna på en artist/band för resten av ditt liv, vilken/vilket skulle det bli?
- Detta är mest bara en omöjlig fråga.

5. Vart bor du om sju år om du får bestämma?
- Det får jag väl ta då, men någonstans där jag känner mig hemma.

6. Skriv två saker du är nöjd med dig själv över.
- Hum. Att jag kan vara ganska kul när jag lägger den sidan till, och att jag är öppen för det mesta.

7. Vilken frisyr (hårfärg, längd osv.) skulle du ha om du fick välja helt själv utan att tänka på vad andra skulle tycka?
- Långt och ljust. Sånt där hår som man bara kan gå upp ur sängen utan att göra något med det.

8. Vem av dina vänner skulle du vilja byta garderob med?
- Haha, kanske plocka lite från allas? Nej, men jag trivs helt okej med min egna.

9. Vilket är ditt drömjobb, om du inte tänker på t.ex. löner?
- En sån fråga man inte kan veta svaret på nu. Men något jobb som inte känns som ett jobb, utan mer som en hobby.

10. Hur ser din drömresa ut?
- Med fina vänner, mysiga små städer lite varstans med kullerstensgator och små källarkrogar. Eller helt tvärtom, med lyxig shopping och hotellbesök. Beror på humöret, schizofren som jag är.

11. Vad gör du om du känner dig på jättebra humör?
- Lyssnar på hög musik, skrattar och skickar små kärlekssms till alla jag gillar.
listan kommer här ifrån.
bilderna från weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0