it's not meant to be

Ville mest bara säga hej och så. Har gått och blivit så himla förkyld med huvudvärk och ont i kroppen. Därför tänkte jag att det var bäst att vara hemma ifrån skolan idag, så att jag verkligen kan piggna till. Plugget står mig upp över öronen och imorgon har vi ett historiaprov på 140 sidor. Nej, livet är helt enkelt inte på topp just nu, men antar att man får ha sådana dagar också.
 
Här kommer i alla fall tre bilder från de senaste dagarna:
 
Gav mig själv frukost på sängen i morse.
 
 
En bild ifrån instagram bara. (@boohlin)
 
Satte äntligen upp min hylla som jag målade om i somras(!). Håkan och Murakami fick pryda den.
 
puss kompisar, snart är jag tillbaka på fötter igen och då blir allt bättre på bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0