om vi faller

 
Tänker så himla mycket nu för tiden. Blir bara allt mer förvirrad för varje dag som går ungefär.
 
Men nu har jag faktiskt tänkt på att det jag tänker på inte är något som egentligen är värt att tänka på. Jag tänker mest för att tänka och tillslut tänker jag på så jävla onödiga saker. Ja, ni hör ju själva.
 
Jag brukar inte direkt vara den som gör allt så mycket större än vad det är, men så är det just nu. Allt blir så himla jobbigt. Har väl som vanligt tappat bort mig själv under denna förjävla mörka årstid.
 
Det är helt enkelt jobbigt att vara tonåring just nu. 
 
 
lyssna på den här hörrni.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Du är så bra Julia. Kom ihåg det.

2012-10-15 @ 19:16:23
URL: http://tildaa-.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0