kalajs

Igår mötte jag upp Rebecca för att göra tårta till bästa födelsedagsbarnet Amanda.
 
Och såhär blev resultatet!
 
Med tårtan i högsta hugg åkte vi till Amanda, och här har vi henne.
 
Vi gjorde mat.
 
Och här har vi alla. Sally, jag, Amanda, Mathilda och Rebecca.
 
Och igen.
 
Mathilda och Rebecca var gosiga.
 
Vi åt som sagt, pratade, skrattade, spelade spel och pratade med helium. Kände mig lite som en sjuåring igen. Så himla mysigt att bara vara barnslig haha.
 
Grattis igen finaste vännen! Hoppas du hade en bra gårdag. Tycker om dig så mycket. Puss
 
Nu ska jag övningsköra och plugga. Slut på det roliga med andra ord. Hoppas ni haft en bra helg kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0