lite nytt



Här är i princip det som jag fick tag på igår. Kanske inte något jättemakalöst men jag är ändå nöjd. T-shirten och jeansen (som inte ville fastna på bild, men som är sjukt snygga i verkligheten. Funderar på att köpa dem i denimblå också,) kommer ifrån Monki. "Tiger-tröjan" är från Zara, blocket från Lagerhaus och muggen från Bengans. 
 
Idag har det inte varit någon vanlig skolmåndag, utan vi inventerade på Coop istället. Hellre det än skola måste jag ju säga, skoltrött som jag är. Tog en tidig buss hem och hälsade sen på goa mormor och morfar. Nu måste jag plugga, har en engelsk filmanalys att skriva och en bild att teckna. Helt okej ändå. Lyssnar förövrigt mest hela tiden på den här idag också.

Kommentarer
Postat av: Louise.

din bloggis är så mysig.

2012-09-03 @ 20:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0