två väldigt bra personer

 
Här kommer två fina bilder på två av mina goaste vänner, Josefine och Maja. (Hade helt glömt bort att jag hade dessa bilder och tyckte bara att de var så himla mysiga.) I vilket fall som helst är jag så himla glad att jag har er. Ni har sett alla mina sidor flera gånger om, och det bästa är att jag vet att ni accepterar mig i alla väder, även fast jag gråter mig rödögd för struntsaker eller skrattar alldeles för länge åt dåliga skämt. Så skönt att ha vänner som känner en utan och innan, och finns där vad som än händer. Ni är guld värda. 
 
 
Har precis kört ett afrodans-pass och ska lägga mig för att sova. Imorgon är det fredag och då ska jag och Amanda (med mera) till Liseberg för att se Kapten Röd. Ser fram emot en bra helg. 
 
puss / j

Kommentarer
Postat av: jossi

gooooose, gillar dig väldigt mycket.

2012-09-15 @ 13:25:49
Postat av: maja

gillar dig lillgose!!

2012-09-24 @ 16:17:34
URL: http://aplacetohide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0