första mars

 
Alltså idag måste jag medge att sommaren känns jävligt lockande. Kan inte sluta göra upp planer i huvudet på allt som jag vill göra. Och det hela känns ju faktiskt ännu bättre i och med att det idag är första mars, vilket innebär första vårdagen! Fortfarande kallt men det är någonting speciellt i luften idag, något som gör att allt känns mycket lättare. Snartsnartsnart kan man gå med bara ben och äta jordgubbar, åka båt och nattbada i marelden, använda alla nya solglasögon och äta glass i hamnen. Snart.
 
Men tills dess så har jag en del andra grymma saker inplanerade, och vi börjar med att dra till Göteborg med Felicia imorgon! Ochochoch, bokade till Peace&Love förut också, så nu är det kirrat for sure. Bra fredag må jag säga. 
 
puss på er kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0