en himla bra bal

Igår var det studentbal och det var fantastiskt. Här kommer bilder.
 
Konrad, Maja, Marcus, jag och Amanda. Vi träffades hos Maja för att sedan åka vidare.
 
Till Melina! Där var bland annat Shan och Malin (med sin egensydda klänning!!!!!)
 
Matilda, Oskar, Linus och Amanda.
 
Jakob och Amanda.
 
Konrad
 
Snyggaste pågarna på balen.
 
Detta är mitt och Marcus' första skivomslag, sa vi.
 
Sedan gick vi till bryggan för att vänta på båten vi skulle åka med.
 
Tintin och Victor.
 
Shan och Ida.
 
Så fina
 
Majs och Mandis
 
<3333
 
Helt fantastisk!
 
 
Så kom båten tillslut!
 
Fina små klassisar<3
 
Vi skålade i champagne och strax därpå var vi framme!
 
Mamma och pappa var där för att kolla
 
Jag och Marcus posade flitigt.
 
Och mer posande.
 
Här med klassen.
 
Hade inte fixat gymnasiet utan denna<3
 
 
Efter detta blev det trerätters och dans. Var nära till gråt flera gånger pga att jag kommer
sakna dessa människor så himla mycket. Om 2,5 veckor tar vi studenten. 
 

Kommentarer
Postat av: elsis

gråter lite pga så fint

2014-05-18 @ 20:26:29
Postat av: Ida

gråter lite nu när jag ser alla fina bilder. kommer sakna klassen så otroligt mycket.

2014-05-19 @ 17:11:08
URL: http://idagranbeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0