day 01 - introduce yourself

Jag heter Julia Bohlin, är femton, snaaart sexton år. Jag bor med min mamma och hennes man Peter i Henån, medans min pappa som också heter Peter (ganska komiskt, båda heter Lars i andranamn oxå haha,) bor i Myggenäs just nu. Jag trivs bra här i Henån, det är väl kanske inte världens mest hippa ställe men jag har mina vänner här och har bott här i nästan hela mitt liv. Det blir nästan hemtrevligt liksom.

Jag åker teamåkning med världens goaste tjejer - team Seaside. Kan tycka att vi tränar lite för mycket ibland, men det är det värt! Förutom träningen försöker jag att hinna med att träffa mina vänner och min pojkvän Patrik så mycket jag kan. Vi har varit ihop i exakt ett år på fredag faktiskt. Han är nog seriöst världens bästa kille. Vi har alltid för oss världens cpigaste grejer och älskar svampbob, julafton och pannkakor med banan. (Det är seriöst det bästa som finns!)
Annars gillar jag allt som har med typ inredning att göra. Jag och mamma har alltid för oss lite busiga små saker vad gäller det.

Jag är väldigt rörig och har alltid tusen grejer på gång. Det har nog satt sina spår, jag har varit nära flera gånger att gå in i väggen och så där.. Jag jobbar fortfarande med mig själv med just att stressa ner. Jag har väldigt höga krav på mig själv också, och måste nog erkänna att jag är en ganska stor perfektionist vad gäller vissa saker, och kan gå och må dåligt i flera dagar om det går mindre bra på t.ex. ett prov eller på träningen.
På gymnasiet har jag funderat på att välja SPINT ekonomi just för att få med mig engelskan till senare i livet, för jag vill ut och jobba utomlands. Det är jag gryyymt sugen på! Typ i London, det hade varit asnajs.

För övrigt är jag hyfsat nöjd med mig själv. Det varierar från dag till dag. Det finns ju alltid något som kan bättras på osv, men va fan! Man får vara nöjd med det man har, annars blir man ju konstig i bollen tillslut. haha.
Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer, men nu vet ni iallafall lite mer om mig... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0