det finns alltid nåt äkta att hålla fast vid

 
Idag har jag varit jävligt effektiv, med allt från föreläsning, omprov, körlektion och lite käk där emellan. Så går det när man har bra dagar. 
 
Hämtade även ut Håkans nya skiva och det gjorde en lite extra glad. Det låter inte alls som något han gjort tidigare, men jag tror den kommer växa ju mer man lyssnar. Känns lite ovant att höra honom med synth och bakgrundstjejer, men det är ju fint med nytt. Texterna är ju fortfarande lika fantastiska och jag förstår inte hur han alltid får till det. Ska försöka lyssna in mig nu för åååh vad han ändå har det i sig.
 
Recensionen härifrån sammanfattar det hela så himla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0