"I tried to reach the sky, but all I got were storm clouds under my nails"

  

Idag är jag sjuk. Idag såg jag en film jag velat se så himla länge. Idag såg jag Dear Lemon Lima och det är den bästa film jag sett, till och med bättre än Juno. 
 
Den handlar om lilla Vanessa som blir dumpad av sin pojkvän Philip. Olyckligt kär försöker hon att göra allt i sin makt för att vinna tillbaka honom, vilket inte leder till någon vidare success. Hon anmäler sig därmed till en skoltävling där hon frenetiskt försöker imponera på Philip, men under tiden växer något inom henne som förstår att han kanske inte är så bra som hon först trodde. 
 
Så himla mycket frustration och hjärtekross i denna film, samtidigt som den var både rolig och träffsäker. Trodde inte att jag skulle fastna så som jag gjorde. Se den hörrni!
 

Kommentarer
Postat av: tilda ronge

vart kan man se denna? måste man ladda ner den?

Svar: Jag streamade! Vet ej exakt vart jag såg den men det är ju bara att kika runt! Lycka till going
Julia Bohlin

2014-02-25 @ 19:58:12
URL: http://bubbletoes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0