day 02 - a injury

Jaaa ni, en skada då..

Det första måste nog vara första dagen på dagis när jag ramlade i rutchkanan och fick en fläskläpp, haha.

Det andra stora skadan är nog när jag gick i typ 3an eller något sånt, och jag skulle rida på Josefines axlar. Så skulle hon göra en tjusig liten snurr, och rätt som det var tappade hon balansen och vi ramlade rätt bakåt. Jag slog i huvudet och fick en hjärnskakning.

En annan gång var när jag krockade med en annan tjej på isen för kanske 3 år sen och slog i huvudet. Också då en hjärnskakning.

Och nu är det väl att jag har problem med mitt hjärta. Läkarna vet ännu inte vad det är med om det fortsätter som det gör, det vill säga att det dunkar fort och oregelbundet så måste dom göra något. Mindre roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0