den tjugoåttonde december tvåtusentio

ja asså jag ber verkligen om ursäkt för den usla uppdateringen på bloggen. jag försökte faktiskt att blogga härom dagen men blogg.se dampade sönder så man kunde inte göra något. :((
men nu är det väl dags att ta ut bullarna och köra på som vanligt igen, eller något sånt.

gick upp klockan sex idag för vi har träning! ganska skönt att komma upp i tid för en gångs skull. och träningen va najs, även om vi gjorde samma sak i ungefär två timmar.
julen har varit grym, jag fick en massa bra grejer som jag önskade mig, blandannat en gitarr och kolasås! :D annars ett wii, kläder, pengar och lite annat smått och gott.
tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0