vadfan håller jag på med?

ja asså seriöst, blir det så himla mycket roligare av att vara deppig? nej inte direkt. men det kan vara jädrigt skönt ibland! att bara få gråta av sig och släppa allt och sedan lägga det bakom sig och kunna ägna sin tid åt att vara glad istället. så tänker jag iallafall. jag får se till att piggna till innan jag träffar lite giiirlss sen. vet inte riktigt när men.. det löser sig.

försöker förivrat komma på något att göra istället för att bara sitta framför datorn. det är ingen hemma så det är inte direkt full fart här. jag har satt på lite julmusik och filosoferar. det ligger ett toffifee-paket på köksbänken och den typ ligger och viskar på mej ba: "julia, kom hit och ät mej!" men jag vet att jag inte får.. eller?

Kommentarer
Postat av: elsa

ÄT.

2010-12-22 @ 19:17:00
URL: http://www.elsajohannaa.blogspot.com
Postat av: elsa

ÄT.

2010-12-22 @ 19:17:13
URL: http://www.elsajohannaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0