the start of something new

oj haha. första dagen på gymnasiet idag och jösses vad nervös jag var. har nåt slags ticks för mig när jag är nervös som gör att jag pratar alldeles för mycket och alldeles för snabbt. men visst släppte det efter ett tag. och det var väl tur det. allt handlar ju om första intrycket. men jodå, jag tror det gick bra. tror jag är ganska nöjd. tror att detta kan bli ganska bra. nu ska vi bara se till att leta fram plugghjärnan som jag troligen tappade bort nånstans under sommarlovet. ack ack.



nu: ett efterlängtat träningspass!

Kommentarer
Postat av: Emma W

du är så söt och klart det gick bra för dig idag, skitetta ;) och nu jävlar ska det tränas! see you later, snyggson!

2011-08-22 @ 19:30:01
URL: http://parachutess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0