back to reality

oj, asså förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen men jag har faktiskt nästan precis kommit hem från milano. och det är en ganska bra anledning enligt mig!
och för er som ville veta så har vi haft det grymmebra! jag är mer än nöjd med veckan, förutom att jag åkte på en släng feber. men med lite alvedon så var jag snabbt på fötter igen. vi slutade på en niondeplats men var ändå nöjda. vi hade kul, vi skrattade, vi var glada. nu ska vi träna tills sm och sen är tävlingssäsongen slut och endast vårshowen kvar. hallå eller? har det gått fort eller vad?

idag struttade jag tillbaks till skolan igen, precis som vanligt. jag hälsade på alla vänner, precis som vanligt. jag gjorde lite mattetal och pratade sedan bort hela lektionen, precis som vanligt. jag har pluggat hela kvällen, precis som vanligt. jag är trött igen, precis som vanligt. allt är precis som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0