för fin för denna värld

jag mår bra idag. trots allt plugg till det himla provet på fredag. men jag mår bra, som sagt. träningen igår gjorde väl sitt antar jag, riktigt kul!

nu ska jag försöka att hitta en klänning till skolavslutningen. börjar kolla redan nu, annars kommer jag aldrig hitta någon! jag längtar rumpe mycket till sommaren nu! jag saknar dom där varma sommarkvällarna när man kan sitta ute till sent på natten. eller cykelturer lite här och var. sol och bad. konserter. glass. båten. ja, allting verkligen! fast främst längtar jag nog till att slippa henåns skola, hehehe. ska bli så jädra skönt! känns som man vill få lite förändring i livet nu. men den som väntar på något gott.....


Kommentarer
Postat av: beata "afropower" auf woldenius

snygga brudar i mitt <3

2011-02-05 @ 12:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0