onödigt

1. Hur gammal är du om fem år? 21

2. Vem var den sista du träffade? tobias

3. Hur lång är du? längesen jag mätte mig, men 169 cm?

4. Vilken var den senaste film du sett?
dumma mig<3

5. Vem ringde du senast?
morfar

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
okej :D <3 till patrik

7. Vad är dagens planer?
dricka mitt chokladkaffe, träffa patrik.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma? i morse

11. Vilken ögonfärg har du? ljusblå

12. När vaknade du idag?
06.34

13. Har du någon gång hittat en katt? eh, nej?

14. Vilken är din favoritplats?
mitt hus eller nåt

15. Vilken plats föredrar du minst? i en isbjörns rövhål

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hur ska jag veta det?

17. Vad skrämde dig som barn?
andra barn som hoppade

18. Vem fick dig att skratta senast?
josefine

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
ja men jag har några ändå

20. Har du stationär eller bärbar dator? har egentligen ingen, men tar mammas bärbara

21. Sover du med eller utan kläder på dig? olika

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2

23. Hur många landskap har du bott i?
ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
nej verkligen inte

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor!!

26. Är du social? ja, oftast

27. Vilken är din favoritglass? all glass som finns

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpra kläder, spara

29. Tycker du om kinamat? jaaaaadå

30. Tycker du om kaffe?
ajjemän!

31. Vad dricker du till frukost?
mjölk eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? det varierar

33. Kan du spela poker? nej

34. Tycker du om att mysa?
vem gör inte det?

35. Är du en beroendemänniska?
?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
marcus dahlberg :))

37. Vill du ha barn?
ja, men inte föda det 

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska och norska 

39. Har du någonsin åkt ambulans? yes

40. Föredrar du havet eller en pool?
pool att bada i, hav att kolla på

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder heheheh

42. Äger du dyra smycken? nej inte direkt

43. Har du någon gång testat narkotika? aldrig

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? kolasås

45. Vem är den roligaste människan du känner?
känner bara roliga

46. Välj ett ärr på din kropp?
på ryggen. när jag blev puttad på en brygga. nämner inga namn.

47. Vad har du för ringsignal?
 ljudlös 

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? såklart!

49. Flirtar du mycket?
 det kan jag inte påstå nej 

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
i abu dhabi

51. Kan du byta olja på bilen?
skulle inte tro det

52. Har du fått fortkörningsböter?
ja, flera ggr om! jag cyklar som en galning

53. Vilken var den senaste bok du läste?
om förintelsen

54. Läser du dagstidningen?
ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej 

56. Dansar du i bilen?
vem gör inte det?

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
nrj

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en snigel

59. När var du i kyrkan senast? konfirmationen tror jag 

60. Vad är din favoriträtt? glass<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Förlåt ännu en gång Julia för ärret.. <3

2011-02-28 @ 21:56:13
Postat av: josefinis

haha vännen, du är för underbar! :D

2011-03-01 @ 20:00:34
URL: http://josefinis.blogspot.com
Postat av: maja

förlåt julia.. <3

2011-03-02 @ 17:02:17
URL: http://aplacetohide.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, jag vet inte vad jag ska göra faktiskt :) Vad har du gjort idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-03 @ 13:13:06
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0