luften bor i mina steg

livet är fint.



pimp your myspace at Gickr.com

jag har det bra. ligger på min matta och lyssnar återigen på lilla håkan. jag måste ju lära mig alla hans texter nu tills den 4e juni (?) för då ska jag och maassa underbart folk till götet och lyssna på godingen!! ååååh vad jag längtar nu!

ni undrar kanske varför jag har världens backslick och röda läppar? ni får en gissning ... ja men precis, konståkningen ja! vi hade en snabbis uppvisning i pausen på a-lags matchen. det var väl inget höjdaråk vi fick till och publiken var, nu ska man inte ta i men, helt VÄRDELÖS! hahah, men jag är glad ändå.
imorgon börjar skolan.

Kommentarer
Postat av: jennifer

läängtar till 4 juni, jaao!

2011-01-09 @ 19:25:18
URL: http://lifeisyourstage.blogg.se/
Postat av: jennifer

läängtar till 4 juni, jaao!

2011-01-09 @ 19:25:41
URL: http://lifeisyourstage.blogg.se/
Postat av: Emma

du booorde ha ha så i skolan julia, assnyggt!

2011-01-09 @ 20:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0