polen 2011

tro mig, det finns en anledning till att jag inte har bloggat. jag har nämligen varit i polen med världens tuffaste nior. och det var nog det bästa på länge! verkligen ett minne för livet, så himla kul! det tog dock väldigt mycket på krafterna med alldeles för sena nätter och tidiga morgnar, och även en hel del spenderad tid i bussen. så nu har jag slängt mig i sängen, laddat upp med halstabletter och toffifee, och lyssnar på håkan, (som jag förövrigt ska på på lördag!!!!) borta bra men hemma bäst, så jäkla sant.
tack alla nior som var med, underbart!




















blev förtjust i mat-hildas och torskis sovstil.

Kommentarer
Postat av: tintin

haha bilden där jag sover (Y)

2011-06-02 @ 18:18:46
URL: http://tintinlundgren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0