in the sun

solen skiner, fåglarna kvittrar och jag har lagt undan halsduken. hur underbart? det enda som kan möjligtvis förstöra denna glädjen är ett stort nationellt prov i till exempel kemi typ imorgon. nämen oj, skulle vi ha det?! och jag måste lägga hela dagen åt att plugga på det? haha jo men visst. det är ju lite skrattretande.

nu drar jag mig ut på balkongen, tar med mig min twister och 3 stora kemiböcker och njuter av solen. det kanske inte låter så dumt iallafall?

pimp myspace
hej trött tjej

Kommentarer
Postat av: elsa

det var ju dock fysikprov, så hoppas verkligen du inte pluggade kemi :)

2011-03-16 @ 16:11:20
URL: http://www.elsajohannaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0