elfte oktober 2011

Får ont i magen av att bara skriva in prov efter prov i schemat. Har prestationsångest upp till öronen och det blir inte bättre. Vill bara ha tid att vara och umgås med människor jag vill vara med. Nu gäller det att prioritera. Och jag ska klara det här. Det är snart lov. Jag åker snart till Stockholm vilket ska bli fruktansvärt välbehövligt.

Om en liten stund kommer bästa Patrik hit. Jag ska be honom att pilla mig i håret och puss lite extra på mig idag. Det behöver jag. Mor har även gjort i ordning ostbricka och vindruvor nu till kvällsmat. Nu ska jag mysa. Det kommer nog gå bra det här ändå.


Kommentarer
Postat av: elsa

sluta upp med ångesten, må bra, var du, och gör det du kan. det är tillräckligt, du är bäst. :)

2011-10-11 @ 21:15:18
URL: http://elsajohannaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0