sömnigt inlägg

Springturen idag gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Gick helt åt skogen och var tvungen att stanna flera gånger. Antar att det har med förkylningen att göra. Efter det tog jag mig lite egentid och satte mig för att måla. Vet inte riktigt hur det gick det heller men. Det var första gången med akrylfärg så det är ju klart att det inte kan gå hur bra som helst från början liksom. Så är det ju med allt. Efter det besökte jag Erik och Tobias, som jag inte har sett på ett bra tag så det var uppskattat. Låste även in mig lite på toa och åkte premiärturen i våran nya bil som vi hämtade ut idag. Och imorgon står klockan på alldeles för tidigt, för då tar vi tåget till Stockholm! Livet är alldeles sådär jättebra just nu. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Lisaaaa

Hur långt sprang du då? Alltså sammanlagt? :) Klart det är förkylningen som spökar, det är alltid så. Sen gör det inget ifall man går lite och så innemellan . keep up the good work!

2011-10-31 @ 23:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0