day by day

Hej mina små rackare.
Det här kan möjligtvis vara bland det sista inlägget jag skriver, då huset håller på att blåsa bort till Afrika. Ett annat alternativ är att taket rasar in eller att fönsterrutorna spricker. Ja, ni förstår nog själva att det blåser orkan här ute. SKITväder rent ut sagt. Har dragit på mig min nya favoritmössa, skruvat upp volymen på högtalarna och myst ner mig soffan. Det är dags för plugg med andra ord. Ska leta reda på orken någonstans också. Efter det ska det pluggas tills det blir kortslutning.


Kommentarer
Postat av: elsa

du är så himla fin och jag saknar dig helt galet. vad gör du fredag-lördag?

2011-09-13 @ 15:42:25
URL: http://elsajohannaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0