9-11/8

 
 
Har haft så himla braiga dagar på Way Out West! (Som vanligt har jag bara tagit kort med mobilen, borde skaffa mig en liten kamera som är smidig att ta med. Istället för systemen menar jag.) Vädret har varit på vår sida i stort sett hela tiden och ååååh vad alla spelningar varit sjukt grymma! 
 
Festivalens hiss var definitivt Miike Snow. Satan vad de överträffade alla mina förväntningar. Även Laleh, Bon Iver, Ben Howard, Florence + the Machine, First Aid Kit och The Black Keys var fantastiska. (Haha svårt att välja.) 
Dissen måste vara att Frank Ocean blev inställd och att Kraftwerk inte spelade The Model. Annars var allt komplett. 
 
Nu är jag i alla fall hemkommen och har hunnit med både övningskörning och träning. Imorgon ska jag sova länge för jösses vad jag är trött. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0