sm i svartvitt

/sista bilden lånad av Amanda/
 
Hela tävlingen var väldigt bra arrangerad och allt var liksom toppen. Men jag kan inte hjälpa att känna frustration över att se motståndarna ha fyra starka killar sittandes i båten. Vi är också starka, det är inte det jag menar. Men killar är ju faktiskt biologiskt starkare och det stör mig. De vann över oss med fyra sekunder. Fyra ynka sekunder. Men jag vet att vi inte kunde ro ett bättre lopp än vad vi faktiskt gjorde. Vi hade inget mer att ge, och det är väldigt skönt att känna så. De hade tyvärr styrkan den här gången, vi hade tekniken. Så är det. Nästa år ska vi ta tillbaks vårt guld. Så länge säger vi grattis Björkö, det var ni värda!
 
Finns inte ord för att beskriva hur bra ni är tjejer. Tack för en fin helg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0