nyårslistan

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Oj, en hel det skulle jag tro! Jo, alltså jag var på festival, blev singel efter ett två år långt förhållande, köpte docs, fyllde sjutton, hade världens bästa sommar, var i Stockholm med Amanda, var på utbytesresa i Tyskland och en massa andra saker jag inte kan komma på just nu.

 

Har du några nyårslöften?
Nej, inte ännu. Men borde kanske skaffa mig det?

 

Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland och Sverige skulle jag tro!

 

 

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Alltså 2012 var ganska fulländat måste jag säga. Men att fylla arton kommer ju inte sitta helt fel 2013!

 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Alltså hela Emmabodafestivalen, 25-28 juli.

 

Vad var din största framgång 2012?
Att klara av att leva som singel. (Vet inte om man kan säga att det är nån direkt framgång men.)

 

Bästa köpet?
Mina docs, helt klart! Tar aldrig av mig dem.

 

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och kläder!

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Antagligen Pursuit of Happiness, The wolves (act I & II), Kärlek vid sista ögonkastet, Flytta på dig och Gagnam style hehe.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla konserter under sommaren. Alltså hela sommaren var ju helt underbar, går inte att välja ut något specifikt. Bara att hålla tummarna och hoppas att 2013 blir lika bra.

 

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Sådant går ju upp och ner hela tiden. Vintern var ganska tung, skoltrött, kärleksdeppig osv osv. Det vände så småningom och under sommaren var jag som sagt hur glad som helst. Hösten gick bara alldeles för fort, så kände inte efter så mycket där. 

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Så. himla. blandad. Alltså haha verkligen. Det varierar så himla mycket beroende på årstid osv. Men jag tar på mig det jag tycker är snyggt helt enkelt!

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Oj, kanske tagit tag i mig själv och pluggat upp betygen. 

 

 

Blev du kär i år?
Nej, och vill inte bli det för tillfället heller.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag gick i skolan haha. Firade med vänner på helgen om jag inte minns fel!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0