just some notes, she said and laughed

66 dagar sedan, dec 2011 07.18
- Jag har tänkt på en sak,
sa jag och tittade upp från
bordet. Du sitter aldrig kvar
tills att alla har ätit upp.
- Nej, svarade han fundersamt.
Nej det gör jag nog inte.


53 dagar sedan, 15 dec 16.07
- Försök nu att slappna av
i de delar som ni har någon
extra värk i.
Hjärta. Tänk hjärta.




43 dagar sedan, 25 dec 17.01
Vill helst av allt bara stänga av.


34 dagar sedan, 3e jan 16.31
Kanske har jag varit ledsen
hela tiden, bara att jag inte
har hunnit att känna efter innan?


Igår, 5e feb 09.26
I hope you never think
about anything as much
as I think about you.


Idag, 6e februari 19.26
He wrote, "Why would you
want to do that?"
I told him, "Beacause it's
the truth, and dad loved
the truth."
"What truth?"
"That he's dead."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0