ski-ba-bop-ba-dop-bop

Snodde en liten lista från HanaPee. 

 

Vad har du på dig?
Mysbyxor, beatleströja, gröna trosor och lila stickade strumpor. Såklart.

 

Hur mår du?
Jodå, bra tror jag. Solen skiner och jag är taggad på helg, så ja. Jag mår bra.

 

Vad önskar du just nu?
Längre sommarlov och varmare dagar.

 

Vad har du ätit idag?
Fil å flingor, en macka, en banan (med honung,) och lakritspinnar. Yepp.

 

Vad ska du göra imorrn?
Oj, tror det är första dagen på sommarlovet som jag kan säga att jag inte vet? Kanske ska packa lite till Emmaboda? Eller åka in till stan? Nej, jag vet inte. Fan vad skönt.

 

Och på söndag?
Men hehehe, vet inte heller. Träna i alla fall.

 

Vem saknar du?
Min spontana tanke blev direkt Elsa, (även om jag träffade henne i förrgår.) Tror jag redan har ställt in mig på att hon drar på tisdag och är borta i 10 månader. Så jag "för-saknar" lite nu. Så jag kan vänja mig lite. 

 

Senaste köp?
Heh, en engångskamera.

 

Vad skrattade du senast åt?
Måste väl vara när jag såg Karatefylla igår natt.

 

Vad grät du senast åt?
Hum.. När jag och Elsa vinkade hejdå?

 

vem sov du senast med?
Äääääälsa. (Haha mycket Elsa nu.....)

 

Vad läser du just nu?
Den du inte ser - Mari Jungstedt

 

Senast sedda film?
Kickoffen.

 

Vilken svordom använder du mest?
Fan.

 

Vem var den senaste som ringde dig?
Morfar.

 

Har du dejtat någon av en annan religion?
???? don't think so

 

Senast 3 inkomna sms?
"När åker du till Köpenhamn?" (Vecka 31 för er som undrar.)
"Bra!"
"Vad ska du göra idag? Äter du middag med oss?" 

 

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Jao!" 

 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Jadu, går ju fortfarande i gymnasiet tyvärr. Men får väl säga svenska kanske?

 

Vilken är din favoritfrukt?
Banan.

 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
(Hatar när man jämför med kändisar?????? arg) 

 

Vad är du rädd för?
Att bli dement och ormar. Och kanske att jag inte ska hinna med allt jag vill typ.

 

En person du tycker är snygg?
Cam Gigandet.

 

Blir du lätt svartsjuk?
Det skulle jag inte påstå nej.

 

Din favoritkaraktär ur en serie?
Kurt i Glee.

 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Min kära Emma.

 

Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska.

 

Vad för sorts killar faller du för?
Killar som får mig att skratta. Och jag vet inte varför, men ljushåriga killar också. Dom ska kunna bete sig och inte skifta personlighet när dom umgås med sina vänner.

 

Vart vill du åka just nu?
Nånstans där det är varmt med en hel hög av goa vänner.

 

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En fet 18-årsfest. (!!!!!)


Kommentarer
Postat av: elsa

åh vad jag gillar dig <3

2012-07-21 @ 11:28:57
URL: http://elsajohannaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0