alla goda ting är tre

Tre saker jag inte förstår mig på: varför jag sitter uppe klockan tio och pluggar historia, våldtäktsmän och elaka människor

Tre saker som finns på mitt skrivbord/soffbord just nu: ljus, blommor och godis

Tre saker jag gör jag just nu: pluggar historia, gäspar och nyser

Tre saker jag vill göra innan jag dör: skriva en bok, bli kär igen och flytta utomlands

 

 

Tre saker jag kan: träna, få prestationsångest och lyssna

Tre saker jag inte kan: gå på händer, kinesiska och massa mer grejer som jag inte kommer på just nu

Tre saker jag skulle vilja lära mig: spela massa instrument, photoshop och fler språk

Tre saker jag tycker om: kaffe, Awkward och mina vänner

 

 

Tre favoriträtter: glass, fläskfilé och majs 

Tre favoritlåtar: The Best of Times - Sage Francis, Kärlek Vid Sista Ögonkastet - Maskinen, Detta har hänt - Den Svenska Björnstamman

Tre favoritminnen: Emmabodafestivalen, Leon Lurje Trophy 2009 och alla stunder när jag var så där tokigt kär i Patrik. (Så himla skönt att vi fortfarande kan umgås, hade bara varit så himla konstigt annars. Jag menar, han är ju verkligen min bästa vän.)

 

 
lista lånad härifrån
bilder härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0