livet

/lite slumpmässiga bilder från de senaste dagarna./
 
Sitter och läser om högskolor just nu, (som den planerande människa jag är), och jag blir så himla himla sugen på grafisk design. Visst att det är ett bra tag kvar tills jag ska söka, men måste fan försöka hitta lite motivation om jag ska orka ett och ett halvt år till på gymnasiet. (Snabbt gåre, jävligt skrämmande ändå.)
 
I vilket fall som helst så är det skönt att veta att jag inte är den enda som känner mig vilsen, och som inte vet vad fan livet ska hitta på. (Det hade ju faktiskt varit väldigt tråkigt att leva ett liv där man visste allt som skulle hända, right?) Så här står jag med helt fucking öppna armar. Så kom an då, suprise me. Livet liksom.

Kommentarer
Postat av: Louise.

varför är du så jäkla snygg?

2012-10-22 @ 20:45:07
Postat av: Friftorsk

Ditt bästa inlägg ever

2012-10-22 @ 22:02:24
Postat av: elsa

du är så inte ensam. puss på dig

2012-10-23 @ 03:51:54
URL: http://elsamerican.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0