the waterline is rising and all we do is stand there

 
Så jävla jobbig dag.
 
Äckligt att inte kunna sätta ord på känslorna. Det brukar inte vara något problem. Men på den senaste tiden alltså, nej fyfan. Är bara så där skamligt arg på någonting, jag glömmer saker och kopplar liksom inte. Minsta lilla grej blir så himla jobbig och jag vill bara rymma till bästavännerna så de kan klappa på mig. Förstår att det bara är en period och att jag snart kommer bli lite mer mig själv igen. Men tills dess får vi säga hej till schizo-Julia. Så jävla jobbig är du.
 
Tack till alla bästa personer som gör allt lite lättare.

Kommentarer
Postat av: sara

usch, känner lite likadant just nu. så jobbigt att inte ha koll på någonting och bara känna sig förvirrad och väck i huvudet liksom. som du säger, svårt att sätta ord på det. men skickar en liten styrkekram till dig, det blir bättre

2012-10-06 @ 15:51:11
URL: http://milk.devote.se
Postat av: Tilda

Fina, fina Julia. Det kommer bli bättre. Men tänk på att prata med folk nu när det är jobbigt. För annars är det svårt att må bättre. Du är så fantastisk. Styrkepuss!

2012-10-07 @ 08:24:25
URL: http://tildaa-.tumblr.com
Postat av: jossi

jag älskar dig vännen, allt kommer bli bra

2012-10-07 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0