hösttankar

/favoriter härifrån/
 
Mår ganska bra just nu som sagt. Trots att jag hatar hösten, för det gör jag verkligen, så känns det helt okej att det snart är oktober. Ser fram emot att ta fram stora halsduken och dricka te varje kväll. Ser fram emot att kunna ta fram en bra bok och göra nya höstspelistor på spotify. Ser fram emot långa höstpromenader i regnet och mysiga caféer med vänner. Ser fram emot allt ganska mycket just nu, och det känns bra. 
 
Nä men nu borde plugga och göra en massa andra viktiga saker. Men hallå, luften har gått ur mig och det är faktiskt bara att facea. Så just därför gör jag det jag vill göra. Funderar på att måla lite. Måste det. Och sen ska jag iväg och dansa. Fint.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0