om fika och biopremiär

 
Idag har jag varit kvar i stan hela dagen för att hänga med Patrik. Vi åt sushi, (första gången någonsin!) och sen gick vi vidare för att fika på världens mysigaste lilla fik, nämligen Yerba. En röd liten stuga med en sådan himla underbar bakgård så det är inte sant. De säljer även böcker och smycken där, och det var så mysigt att sitta och prata och bara vara. Efter det var det dags för biopremiär, Hypnotisören. I och med att jag läst boken innan blev det väl inte riktigt samma grej då dom hade tagit bort och lagt till väldigt massa grejer. Men den var absolut sevärd hörrni!! 
 
Nu är jag i alla fall hemma igen och ska kolla på några avsnitt av Awkward innan jag går och lägger mig. (Är helt freakin' fast, kan inte sluta kolla!!) Imorgon ska jag in till Göteborg för att gå på bokmässan med Jakob. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0